ضد فتنه

ضد فتنه
 
ظهور را باید ما محقق سازیم

 

 

دستکش مخملی

 

گفت : نظرتان در مورد ارتباط و شروع مذاکره در دولت جدید با امریکا چیست

گفتم : چه عرض کنم ظاهراً بوهایی شنیده می شود

گفت : آری رایحه اش نیکوست.

گفتم: نه عزیزم خر داغ می کنند

گفت: می گویند دیوار بی اعتمادی بین ما و امریکا بلند است

گفتم : بله درست می فرمایید اما ظاهرا برخی می گویند از دیوار برلین که بلند تر نیست

گفت : پس شدنی است

گفتم : آری هر کاری شدنی است منتها اگر مفصل هایت زیر اهرم های چدنی اش نشکند

گفت : مخملی است

گفتم : پخمه ای

گفت:  من فکر می کنم شدنی است

گفتم : چگونه؟

گفت: مثالی بزنم ؟

گفتم : بزن!

گفت : فرض کن در اجلاس آتی نیویورک میز ایران و امریکا نزدیک هم باشد ، اوباما از جلوی میز ایران گذر کند  و رییس جمهور کشورمان که مدت ها روی صندلی نشسته و کمرش درد گرفته در همان لحظه تصمیم بگیرد بلند شود و استخوانی و کمری راست کند ، از قضا اوباما این قیام را پس از سالها قعود ایرانیان به فال نیک بگیرد و خوش و بشی با رییس جمهورمان کند و دستی هم من باب تالیف قلوب دراز نماید و قبول کن که رد کردن دستش بی ادبی است و به همین سادگی اولین آجر  دیوار سی و اندی ساله بی اعتمادی  فرو می ریزد!!!

گفتم : پخمه ای

گفت : ببین و تماشا کن!!!

 

گفتم :

 

 

منبع : مصاف  نویسنده (استاد رائفی پور )



نظرات شما عزیزان:

خواهری
ساعت15:40---5 مهر 1392
اگه اجازه بدید ببرم بزارم وبم....باشه؟



درضمن دانلود کردم
پاسخ:حتما چرا که نه خواهر


خواهری
ساعت12:01---4 مهر 1392
واقعا ادم نمیدونه چی بگه...........پا رو حرف امام هم گذاشتن خدا اخرو عاقبتمونو بخیر کنه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ شنبه 23 شهريور 1392برچسب:دستکش-مخملی, توسط مسعود
ظریف هنگام تولد انصرافی ها رومیان زنگی؟ مادرم وزیر و شاه ظریف و احساس پاک!!!!!!!!! اعتدال در فاس گزینه های دور میز کلید شکسته یا دروغ می گید یا بی عرضه اید! دولت راستگویان دولت واداده و ترسو و ببو یعنی ایــن مقاومتی ها حقش هست من دست بندازم این دهن منه جر بدم ؟ انتقاد قیمت باسوادی دولت باسوادان عصبیه؟!!! حقمان است... هان؟! چی شد؟! ترکمنچای 2 تحریم به این کلفتی! خنده های اعتدالی همه چیز باید برا امام زمان (عج) باشه درس عاشورایی ولایتی کجاست که... عاشورا... آقای ظریف مگر معنی flattering را نمیدانید؟! رفتگر محله اندر حکایت مذاکرات وارد آپارت شو بصیرت سلام بر آنانی که با خون خود تاریخ را تا به ابد سیراب کردند مرگ بر آمریکا آهنگ جدید و بسیار زیبای حامد زمانی به روز با وبلاگ استاد رائفی پور: به بهانه سیزده آبان صحبت های عجیب و شاخ دار مهاجرانی در مورد اسرائیل حذف شعار مرگ بر آمریکا عباسی از مذاکره می گوید نظرتون چیه!!!؟؟؟ حرف حساب گزینه ها کو؟ کلیپ_ حساس نشو - قسمت دوم کلمات پرکاربرد سخنرانی‌هایآقایان احمدی‌نژاد (1391) و روحانی (1392) منیژه منم دخت افراسیاب برهنه ندیده تنم آفتاب تزویر و نرمش قهرمانانه به روز با وبلاگ استاد
طراح قالب : { معبرسايبري فندرسک}